Авраменко Тетяна Сергіївна

Початок педагогічної діяльності: 1999 рік
Категорія: Спеціаліст І категорії
Моє педагогічне кредо:
Мої переконання:
Кожна справа з користю.
Інакше – навіщо?
Кожна справа дітям.
Інакше – навіщо?
Кожна справа творчо.
Інакше – навіщо?
Мої переконання:
«Мої учні дізнаватимуться про нове не від мене, вони відкриватимуть це нове самостійно. Моє основне завдання – допомогти їм розкритися”
Й. Г. Пестолоцці
Творча проблема:
Активізація
пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії
Нові знання краще сприймаються тоді, коли учні добре розуміють завдання що, стоять перед ними і виявляють цікавість до майбутньої роботи.
Постановка цілей і завдань завжди враховує потребу учнів до прояву
самостійності, прагнення їх до самоствердження, жадання пізнання нового. Якщо
на уроці є умови для задоволення таких потреб, то учні з цікавістю включаються
в роботу.
Досвід роботи в школі показав, що в розвитку інтересу до предмету не можна
повністю покладатися на зміст навчального матеріалу. Зведення витоків
пізнавального інтересу тільки до змістовної сторони матеріалу приводить лише до
ситуативної зацікавленості на уроці. Якщо учні не залучені до активної
діяльністі, то будь-який змістовний матеріал викличе в них споглядальний
інтерес до предмету, який не буде пізнавальним інтересом.
Комментариев нет:
Отправить комментарий